Min uppfinning

Sitter och pratar lite med Madde och vi pratar om nagellack. Och på tal om nagellack, när vi gick på högstadiet skulle vi komma på uppfinningar. Eftersom jag inte är så konstnärlig av mig så är jag ingen stjärna på att måla naglarna. Så när vi skulle komma på uppfinningar kom jag på den briljanta ideén , nagellackspenna. Försökte att bygga en egen, men det gick inte så bra med tanke på materialet som jag använde (en gammal tuschpenna och nagellack...).
Och nu finns min uppfinninf ute på markanden, men tyvärr är det inte jag som tjänar pengar på det ...



/M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan du hade kunnat tjänat storkovan! Illa...

puss

2008-05-16 @ 21:24:36
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0