Hemma igen

Blev en lång dag det här men nu är den slut. Direkt efter jobbet åkte jag mot staden för att spela match med Ragunda. Vi spelade mot ope och vann med 3-2.
Jobbigt men skoj. Man känner att man saknar att ha ett lag, det man inte saknar är all tid som man lägger ner på fotbollen.

Vi har inte fått det tapetserat här hemma ännu så det ser ut som f-n, ska ta och lägga in lite bilder så att ni får se vår nya lya.  Åh vad jag är trött, var länge sedan jag sov ordentligt. Kanske blir i natt. Höll på att somna när vi var på väg in mor staden, men då ringde Helena och väckte mig. På vägen hem blev det ingen sömn heller, då satt jag Backis,Lovve och Elise och pratade bloggar och hade introtävling som jag vann ( eller inte ...)

Gick hem från byn och kände mig så glad och tillfreds, det luktade vår, grönt överallt och var vindstilla. Åh Vad jag gillar vår och sommar!


/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0