Hemma

Nu sitter jag i mitt nya hem. Har tillbringat 2 nätter här. Men har inte lyckats få någon bra sömn. Första natten var det fest hos grannen och alla tyckte det var jätte kul att stå i trappuppgången att prata (lyhört här). Och på morgonen vakenade jag jätte tidigt av att solen lös på mig (ingen rullgardin), sen började någon att hamra.
I natt kunde jag somna ganska lätte, men solen väckte mig runt sex... Men lyckades i alla fall somna om.

Ser ut att bli en kanon dag, så jag ska bege mig ut i solen. Snart dags för mig att passa salka också!

Kommer kanske lite bilder ikväll, ser förjävligt ut här, men det löser sig med tiden.

Ska städa ut lägenheten sen också, jihooo.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0