Väckning

Imorse 05:58 vaknar jag av att mobilen ringer. Jag sätter mig upp och svarar, men det låter ju inget. Kommer på att jag måste använda handsfree för att kunna prata, stoppar i propparna i öronen och när jag väl är klar lägger Helena på (det var hon som ringde). Jag blir fundersam och tänker att jag måste ju ringa upp, om man ringer så tidigt kan det ju ha hänt något.
Jag ringer upp och då svarar Helena yrvaket har säger att hon har minsann inte ringt mig, hon ligger och sover.
Men sen börjar hon vakna till och kommer på att hon kanske råkat ringa mig när hon skulle snooza...
Tack gumman för väckningen.. Hahha.
Men lyckades somna om iaf.

image922

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0