torsdag

Ja det är redan torsdag. Skönt med en kort arbetsvecka.
Idag har jag på mig mjukisbrallor på jobbet, very nice.
Idag ska jag städa ihop på rummet för jag slängde nämligen bara ut allt ifrån väskan i tisdags, så det ser ut som ett bombnedslag. Imorgon ska jag in till stan och kolla på fotboll och så ska det låta. På lördag blir det lite shopping och på kvällen är det dags för magnus betnér.
Sandra och Melina har ju födelsedagsfest på lördagkväll också.

Igår skulle jag fixa biljetter till mig och sandra. Vi hade ordnat det så bra med flynordic biljetter ner till stockholm när vi ska till barca. Men nu hade jag fått ett mail och tydligen så har dom ändrat flygtiderna?!?! Får man göra så? Nu måste fixa en ny resplan. Sen skulle jag vara duktig och boka fotbollsbiljetter också men det gick ju inte med mitt visakort. Jävla rat! Nu ska jag fixa ett elektronisktkort till mina betalningar.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0