Slut på helgen

Blev en bra helg, fullt upp hela tiden. I fredags efter jobbet liftade jag med Evelina in till staden. Vi kollade på två matcher och åt pizza där emellan. Sen satt jag och Sara och snackade massa.
På lördag drog vi till staden för lite shopping och fika.
Jag köpte ett par stövlar, 4 linnen två par färgglada leggnings, plattång m.m.
Var ju bjuden på 80 tals fest på kvällen så jag var ute efter lite färgglada kläder. Vet inte om min outfit blev speciellt 80 tal. Men lite iaf.
Efter en hel dag på stan fick jag ta bussen hem.
Lagade mat, slappade och sen gick jag mot Melina och Ante. Ska snart lägga in lite bilder från kvällen.

image920

Idag blev det sovmorgon, sedan kom Lina och Salka på besök. Först slappade vi lite sen tog vi en promenad i den härliga vår solen.

Efter det har jag bara slappat.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0