Påskbilder



image946


På Lördagen var jag och Lars ute på en skotertur, årets första för våran del. Jätte skoj. På kvällen tittade Helena förbi, hon sov jag kollade på film!

Söndag:


image947



Mamma tog över tronen efter Frida. Äntligen vann någon från våran familj, jihoo.
Helena kom och hälsade på , trevligt!

På kvällen bjöd vi in till tacomiddag, gäster Helena och Per.
Det blev mat, spel och tunnbadning. Det var typ -20 ute, iskallt, men Lars och Helna var modig, som rullade sig i snön. Brrrr.
Min powerstövlar frös, gick inte att få in foten i dom. Inte bra.

image948

När vi kom hem igen så bestämde vi att jag skulle baka och Helena se på film. Vad händer, jo Helena somnar. Men hon vaknar till när jag bakat klart, klämmer i sig 2 muffins och somnar om. haha

Måndag:
Vi fick nys om att det var öppet i backen så vi begav oss dit. Det var ju tusen år sedan jag åkte snowboard, men nu var det dags igen.

image949

image950

image951

image952

image953image954
image955

Var jätte skoj att åka!

Och vädret var kanon.

Nu ikväll har jag Lars, Per och Malin varit i stan och käkat sen var vi på bio!


Vilken bra påsk jag har haft. Men nu kallar sängen och imorgon jobb!


/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0