Onsdag

Ensam hemma nu. Ligger framför tv:n och slöar. har varit i stan och käkat på Lilla Siam, tog min favvorätt, kyckling med cashewnötter gott!

Tänka sig vad tiden går snabbt nu är det snart helg igen. Jag jobbar på lördag, men det lär nog inte vara så mycket att göra då. Får ledigt på skärtorsdagen så det känns ju helt ok !
På torsdag kommer dessutom Helena hem! Skoj
Maria har lovat att komma hem till min födelsedag, bra det! Hon kan inte komma nu i påsk för hon måste ta hand om Ville. Men det gör du rätt i!

image924
Fan vilken heting man är , tagen igår när jag är på väg på match. Jag vet vad ni tänker, måste man vara så snygg för att spela match? Men sorry jag kan inte hjälpa det , hehe.

Idag skulle jag och Ellenor styra upp en promenad tillsammans, det gick inte så bra.
-Imorgon, eller någon dag nästa vecka kanske? (M)
-Ja på måndag kan jag (E)
-Jag med (M)
- Näe just ja N fyller år då, men tisdag kanske? (E)
- Näe då har jag innebandy, onsdag då? (M)
- Ja kanske det vi får höras (E)

Spännande att se om det blir något vi är ju så upptagna båda två :)

En annan rolig sak är ju Hannas kamera, hon har en inställning på sin kamera för whiteboards och sen finns det även en för mat en för när man springer med boll. Haha Undra hur många inställningar som finns egentligen när dom är så beskrivande . En sån skulle man ha haft.

Ja nu blir det nog lite tv sen väntar sängen.

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0