Mumma

Idag gjorde jag smoothies igen. Fick tips av Anna att använda TurkiskVaniilj yogurt, så det gjorde jag och blandade med : jordgubbar, banan, kiwi och Lime. Blev jätte gott. Efter påtryckningar från Åsa så kommer bilder på mina mästerverk här.

image923


Har precis kommit hem från staden, där spelades det match som vi förlorade. Men vi var faktiskt ganska bra. Uppmärksammas bör att Sandra sköt ett stenhårt skott på mål.

Nu ska jag väl hoppa i duschen och kanske ta mig en nattmacka.

Sov sött

/M


Kommentarer
Postat av: hubbli

samcka smacka! fan om den hade gått in! då hade ja sagt upp mej å sattsa på innebandyn! Haha wäe wäe! men de va fan kul! Förtjänade inte å bli utan mål iaf! Heja oss din dribblar-kung :D

2008-03-12 @ 08:34:58

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0