Middag Hos Sandra (bilder)

Till middag bjöds det på en jätte god paj som Melina hade gjort. Sara hade bakat foccacia och gjort två sallader som vi mumsade på också. image930
Efter middagen anslöt Annsofi. Vi förflyttade oss till soffan och där väntade massa gotta som Sandra fixat, morötter, gurka, paprika, chips, dip, godis. Ja vi hade så att vi klarade oss med andra ord.
jag hade fått äran att fixar efterrätt, gjorde min favvokaka, vitchokladmoussetårta med passionsfrukt. Gott.
Vi kollade på melodifestivalen och satte poäng på låtarna. Våran topp fyra efter ihopslagning av allas poäng var:

1. Amy
2. Charlotte, BWO och Sanna

Vårat poängsystem var ganska avancerat, så det var så roligt att 3 bidrag fick samma poäng.

image931

Efter Mello var det dags för spel. Vinnare Jag Sara och Annso.

image932

Efter det anslöt några till och de hade med sig Buzz, något som jag bara hört talas om tidigare. Men det visade sig senare att jag Sara och Annso var född att spela detta.
Utklassning, vi vann båda matcherna, trots fulspel från de andra lagen.

Det var iaf hur kul som helst, vi körde musikbuzz! Jag vill ha!

image933

Ja som ni kanske förstår Vinnare båda omgångarna LAG 2!

Tack för en trevlig afton

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg man blir på bild, haha

2008-03-17 @ 18:55:29
Postat av: Annso

Oj, nu försvann namnet...

2008-03-17 @ 18:56:24

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0