Marita om London

  • Skräpigt (låg sopsäckar överallt, inte på de finaste gatorna men på alla andra gator)
  • Trevliga människor (alla som råkade putta till mig sa sorry , alltså det man fick höra på skolan om att alla var så trevliga i England stämmer)
  • Inte så fasligt dyrt (Jag trodde att det skulle vara jätte dyrt men det var det inte, ungerfär som i Sverige tycker jag)
  • Vakter (Det var säkerhetsvakter och Poliser överallt, i alla affärer var det hur många som helst, tunnelbanan, matchen jag överallt)
  • Mycket folk (Det var så mycket folk på stan, tunnelbanan hela tiden. )
  • Tunnelbana (40 mil tunnelbane spår finns det under Londonsgator, världens äldsta och längsta tunnelbana, den användes flitigt av oss. Om man jämför med sthlm som har 11 mil bana)
  • Nya bilar ( de flesta bilarna som åkte omkring var relativt nya)
  • Körde som galningar ( Snabbt, inga lysen på, bytte filer hur som helst och tutade)



image906

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0