London del 3 (matchen)

På lördagen var det dags för match. Vi klev upp runt nio iaf jag och Lars , vi hade ju sovit ganska länge då. Vi gick ner och åt av frukosten som var en besvikelse, men den dög i oss iaf.
Sen åkte vi mot matchen och gjorde ett stopp på Edgware Road för att Sara och Mikke skulle få äta frulle, hotellfrukosten sov dom över.... Så det blev donken för dom. Sedan åkte vi vidare till Putney Bridge (hm, undra om det stavades så). Där stannade grabbarna till på en pub , jag och Sara var in en sväng men sedan gick vi ut i solen och till en park istället.
image874
Massa "hästpoliser" red omkring i parken.

Sedan gick vi till Arenan , dags för match. Verkligen en upplevelse. Men första kvarten av matchen höll jag på att bli galen, alla framför oss stod upp, hallå! vi har ju sittplatser. Men tillslut sa publikvärdarna till alla att sitta ner. Yur var väl det. Man- united vann iaf!

Batteriet på min mobil tog slut på lördagen. Jag hade ju med mig laddare men inte fan hade jag tänkt på att det vara andra eluttag i england. Blev skit arg. Jag skippade att ladda innan jag åkte...men jag klarade mig ju ändå!

image875

Sara har lite bättre bilder på spelarna som hon kan lägga in !!


Efter matchen gick vi hem och vilade en stund, sen drog vi mot Baker Street för att äta. Vi var tänkt att äta på någon pub, men var lite sent ute. Så det blev ett italiensktställe igen. Vi skulle kolla på big ben m.m. hade vi tänkt, men massa tunnelbanelinjer var avstängda så vi gick på hotellet, där spelade vi kort och hade trevligt.

image876

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0