London del 2 (dag 1)

Eftersom vi var så trötta efter resan bestämde vi oss för att inte vila något, om vi hade gjort det hade vi somnat och vaknat nästa dag. Vi gick på rummen bytte om och begav oss av på middag. Det blev en italienskrestaurang. Jag åt Pizza, väldigt god. Hade inte ätit sedan middagen på torsdagen så jag var ganska hungrig.

image871

En rolig syn som man såg överallt (tyder på att det är många turister i London) var detta :
image869
Sen för att göra det ännu tydligare (bra för sådana som mig och Sara som inte kan höger och vänster så bra) så var det en pil som pekade åt det håll man skulle kolla. Men det var jätte bra att det stod så här, annars hade man ju blivit påkörd, som körde ju som dårar!

Efter middagen vill vi få något mer gjort, så vi åkte mot oxfordstreet. Shoppade lite på topshop och kollade i några andra butiker. Sen drog vi mest omkring . Sjukt mkt folk i farten.

image870


Vi gick och spanade in PiccadillyCircus. Häftigt att se något på riktigt som man sett på bild massvis med gånger.

Efter detta var vi så trötta, vi hade ju inte sovit sedan onsdag natt,(allt folk gjorde inte saken bättre) .  Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till hotellet. Väl där kollade jag på kl (londontime) Då var den 20.30 och vi var helt slut. Vi somnade på engång och vakande inte förrän nästa morgon.

/M

Kommentarer
Postat av: SandraB

Åhh.. jag vill också shoppa på topshop!!! :( Sitter och väntar på mer uppdateringar!!! ;)

2008-03-04 @ 20:29:26

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0