London del 1 (resan ner)

Vi begav oss runt halv ett. Lars körde första delen, sen var det min tur, vad händer då, jodet blir världens snöväder, såg inte mkt framåt. Usch det var inte roligt att köra. Jag körde mellan S-vall och Söderhamn, sen fick jag lägga mig och vila. Men lyckades inte somna en blund.

Blev lite tjorv vid incheckningen, pga dålig info. Men det löste sig.
Sen flög vi och det gick bra, fick inte ens ont i öronen när vi landade så jag var jätte glad!

Vi landade på Standsted och där tog vi ett tåg mot London. Vi var väldigt duktig och allt gick som smort.
Trots att ingen av oss sovit en blund så var vi glada.
image867


Lite bilder från redan ner. Min väska var lite större än dom andras.

Men sen när vi kommit fram till London och åkt till våran station med tunnelbanan (Kings Cross) , Började orken tryta. Vi fattade inget av kartan, såg inte vad gatornas namn, vi var trött, det började regna, fullt med folk, bilar överallt. Men  tillslut gav vi upp att försöka på egenhand, Mikke frågade någon gubbe som pekade vart vi skulle gå, vi började gå dit han pekade och upptäckte att vi iaf var på rätt gata, Men efter ett tag såg vi att vi gått för långt. Vi vände och går tillbaka. Då kommer jag in i bilden och hittar hotellet (de andra hade börjat gå förbi). Ah, äntligen.
Vi var tänkt att ta Madame Tussauds första dagen, men det hann vi inte med för de stängde så tidigt.  Hotellet var kanske inte det snyggaste , men det dög.


/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0