kvällen

nu har jag kommit hem från stan och duschat. Planen är följande:
1. kolla på gossip girl som jag har spelat in
2. äta lite karameller ev en kaka
3. kolla på scrubs avsnitt
4. sova
Jag är lite hungrig faktiskt. Pappa beställde en pizza åt oss idag till middag.
Jag fick fara ner och hämta den på lappis, när jag kommer hem och öppnar kartongen ser jag katastrofen!
- Men pappa det är ju TONFISK på pizzan!!?!??!
Sen tänker jag att nu bryter helvetet lös.
men pappa säger
- Ja jag tänkte att vi skulle pröva något nytt.

pizza..nytt? tonfisk?? pappa??
Jaja det gick väl att äta iaf.Jag är inte kräsen, eller jo men jag gilla ju faktiskt tuna.
/S


Kommentarer
Postat av: Lina

Men nu får jag ju dåndimpen!

2008-03-18 @ 22:15:33
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0