Nyfiken

Har skrivit lite med gunnar angående hans resa.

sarapara säger:

träffa ni nåhgon kändis då?

gunte säger:

ja.. det var några kändisar i farten.. har kort på mig och två kändisar som jag tänkte lägga ut på bloggen.. men johan har den bilden

sarapara säger:

tell me!

gunte säger:

hehe..

sarapara säger:

ok jag kan gissa

sarapara säger:

är det sport kändisar

gunte säger:

så nyfiken..

gunte säger:

ja

sarapara säger:

har dom spelat fotboll?

gunte säger:

det e möjligt att dom har..

sarapara säger:

har någon anknytning till jämtland?

gunte säger:

inte vad jag vet

sarapara säger:

är det en expertkommentator?

gunte säger:

ne

sarapara säger:

nehe.. är det klas ingesson

gunte säger:

hahaha

gunte säger:

ne

sarapara säger:

är dom över 50

gunte säger:

gunte säger:

känns som du snart haft dina 20 frågor

sarapara säger:

nej

sarapara säger:

men det är ju några från landslaget

sarapara säger:

aha

sarapara säger:

mikael nilsson och mellberg

sarapara säger:

okej

gunte säger:

haha

gunte säger:

du e ju inte ens nära.. du får vänta tills de kommer upp på bloggen

sarapara säger:

men

sarapara säger:

uppdatera då

Nu väntar jag med spänning. Är det någon som har en gissning.? Jag vet att jag täckte av de flesta områderna , så det är lite knivigt.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0