Nervös

Nu börjar jag bli lite nervös inför operationen, jag har aldrig opererat mig förut. Men som tur är är det en av de säkraste operationerna som finns. Ser både fram emot måndagen och är samtidigt lite rädd.
Drömde i natt att det inte blev bra på det ena ögat...
Men egentligen är det inte operationen jag ska vara orolig över utan tiden efter.
Det jag velar mest över just nu är om jag ska ta den lugnande tabeltten eller inte, jag kan ju inte svälja tabletter, men får väl ta med mig något att slå in den med.
Tänk att om en vecka kanske jag ser bra utan glasögon!

/M

Kommentarer
Postat av: SandraB

Det kommer säkert gå bra! Härligt att slippa glasögon, men du kommer säkert att tycka det är ovant i början!=)

Jag håller tummarna för att allt kommer att gå bra!!

Puss

Tapeterna blev snyggt! Måste komma och kolla snart!

2008-06-03 @ 16:09:50

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0