Måndag

Vaknade imorse av mig själv kl 07:57, åh sova en halvtimme till tänkte jag. Sen kollade jag på mobilden igen och insåg att klockan snart var åtta. Jag hade alltså stängt av alarmet, jag som aldrig brukar göra så.
Rev upp Lars från sängen och sen åkte vi på jobbet.
Kom i tid iaf så det var ju bra.

Helgen har varit trevlig.
Torsdag: Match direkt efter jobbet för min del, vi spelade bra i första halvlek och ledde rättvist med 2-1 men när slutsignalen ljöd låg vi under med 3-2, trist. Kom hem och duschade, sen styrde jag mot Zalla. Där väntade gamla pålangänget, vi satt och skvallrade, pratade gamla minnen och siade om framtiden.
FREDAG: Midsommarafton startade med sill Lunch hos Kalle och Annica, därefter hem och upp till Mörtis där släkten väntade. Vi åt middag, sjöng, lekte, spelade fotboll och hade jätte skoj. Men när kl började närma sig midnatt åkte vi mot byn med Malin. Vi begav oss mot Zalla, där fick man genast ett glas vin. Satt mest och pratade och kände oss som gammkärringar.
Lördag: Vaknade av att Frida skrev ett sms, klädde på mig och sedan promenerade jag, Frida och Per till Mörtis, vi skulle hämta några bilar som blivit kvar över natten. I mörtis blev vi bjuden på fika av Christine. Hem en lite powernap, sen upp till Maria på examensmiddag, blev kvar där ett tag, sen hem och sov.
Söndag: Åkte mot Orrviken för att spela match, mådde som en kratta, kändes som jag var åksjuk, men det gick över när jag fick friskluft som tur var. Vi vann matchen med 4-1, jihooo.
Hem sov lite, lagade mat, hämtade Annso som kom med bussen, pratade lite med henne.

Ja det var min helg. Bilder kommer.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0