Lördagkväll i bilder


Efter jag och Sara avnjutit en god middag på pålan, gick vi mot mig, där blev det vin och jag bytte om. Sen begav vi oss mot byn och första stoppet var hos Zalla. Vi fick vin och sedan gick vi ned på turistinfon, där var det massa folk och Feejk spelade. Vi skulle självklart börjar med att handla i baren, men då var all cider redan slut, k a t a s t r o f!
Vi smög hem till zalla, tömde upp lite vin i en vatten flaska och smugglade med. Vinet räckte inte länge (och blåsan behövde vi tömma med jämna mellanrum) nästa vända blandade Zalla en riktig häxblandning, men den gick ned den med.... men vi blev lite galna.

Blev en massa dans och träffade mycket folk. Jätte rolig kväll.

Denna bild säger mer än tusenord och sammanfattar kvällen på ett bra sätt..!!


/M

Kommentarer
Postat av: zalla

Amen fy fan.. Haha! Jag var helt vild, herregud! Pusspuss

2008-06-14 @ 10:55:19
URL: http://zalla.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0