Helgen

Känns som jag har hunnit med mycket i helgen. I fredags drog vi ju till sundsvall direkt efter jobbet, där var det skitiskallt. Jag hade ju bara sommar kläder med mig, tur man är hård.
Vi gick ut och åt på bitline med Frida, sen en drink på Oscar och sedan väntade en skön säng.
På lördagen blev det shopping, jag spräckte min budget..... Fan, jag som skulle spar tills vi ska på ikea.
Efter shoppingen gick vi ut till kubens fotbollsanläggning, där bjöds det på match som Stugun förlorade. Hemresa med spelarbussen, mat på brois ( I stugun var det jätte varmt) hem, ut och kolla läget.
Söndag- solning på balkongen, solning hos Lina, Mörtis, Middag pålan, köpte plant med Mamma, planterade och satte upp blomlådan (bildbevis kommer). Promenad, tv, sova.

Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta til lurre.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0