frisörsöndag

Idag har vi varit inne i stan och fixat lite nya frillor!
Vi var i Linas salong och trixade lite. Först drog Lina slingor på Marita. För att tiden vi skulle hinna med allt så passade Lars på att dra slingor på mig. Han var riktigt duktig. Sen slängde Lina in färg i mitt och maritas hår, och klippte lars korthårig. Sen duschade vi mitt hår och fönade, och då var jag nöjd för dagen! tack lina! Mikke kom också förbi en sväng. Då ville jag leka frisör, så jag rakade mikkes skägg och klippte lite hår runt öronen. Marita passade på att få en klippning också. Det blev några trevliga timmar på salongen med Cash i cdspelaren!
Lite bilder.





















/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Ibland undrar jag varöfr jag är så snygg i håret... man tror nästan att jag är frisör.

2008-06-16 @ 21:32:48
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0