23.24

Idag hade jag planerat att det skulle bli en tidig kväll för mig eftersom att jag var så sliten.
Men när jag kom hem så hade pappa fixat mat så jag passade på att duka och plocka ur diskmaskinen. Sedan åt jag lite god middag. Efter det gick jag in på mitt rum och försökte ordna lite mera plats åt alla mina grejer. Det resulterade i att jag slängde bort alla mina torkade blommor. Sen bäddade jag rent i sängen och plockade lite mer. Rätt vad det var så stog lina ut på gården och tuta. Då skulle vi iväg på bilbingo. Det var jätte roligt, men det var dock bara lovisa som vann en slant (100 kr) Nej men bingo blir det fler gånger. Jag kom hem kl 22. Då kollade jag på ett avsnitt av the black donnellys, Nu har jag nyss duschat och väntar på att mitt hår ska torka lite. Snart ska jag få sova!
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0