17 juni

Igår var det dags att klippa gräsmattan hemma. Jag har försökt att vara extra duktig och klippa runt buskarna och i slänten. Annars brukar jag hoppa över det. Som tur var var grannen ute och klippte samtidigt så han klippte lite åt mig. Tackar. Klippa gräs är iaf tråkigt och jobbigt har jag kommit fram till.
Sen var jag och marita ute på prommis. Vi skulle knåpa ihop några steg innan avräkningen.
Det märks att det har varit dåligt väder för jag har inte kommit upp  i så många steg.
Jag måste in till stan något och inhandla en ny telefon. Jag håller på att gå åt.
Det blir middag i mörtsjönmidsommar iaf, men det verkar inte  som att det ska vara någon buffé. Jag gillar buffé. Vilket långt och ointressant inlägg jag fick till nu. Det bjuder jag på.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0