uppdatering

jaha då är man tillbaka på jobbet efter en dags vila.
I tisdags åkte jag in till stan. Jag och mikke åkte med 20.40 bussen och självklart så går bussen sönder en 10 min från stan. Vi blir stående där ett tag tills det kom en taxibil och hämtade oss.

Igår Så hade jag lite sovmorgon, det var sköönt.
Sen drog jag på stan och shoppade lite.
När det var dags att fika så prövade vi det nya fiket pause.
Det verkar vara mycket bra. Jag åt en god panini med ruccola, parmaskinka och mozzarella för att släcka törsten tog jag en cola. Det var cola på flaska! dessutom fick man isbitar och en citronskiva! Perfa! Dit ska jag gå igen !
Efter det promenerade jag och mikke till frösön i blaskvädret.
Jag skulle städa trappuppgångar och mikke fick hjälpa till.
Efter städningen bjöd Christine på pizza och så kollade vi på vm krönikan 94.
I natt blev jag uppe SENT. Kl 4,30 kollade jag på klockan sist. Usch. Klev upp två timmar senare och tog bussen på jobbet. Nu längtar jag tills lunchen så att jag får lägga mig och vila.
/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va snygg bloggen har blivit!!

2008-01-17 @ 09:21:56
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: frida

Men marita, du gjorde inte saken bättre nu alltså..lekar!! Fy fan... ja måste nog klona mig.. de här går ju inte. Och sara, snart måste vi boka, har du bestämt dig?

2008-01-17 @ 09:28:20
Postat av: Hubbli

Ja känner ju tydligen han som ha öppna de fiket, kanske att man skulle ta å ta över! Ja men visst!

2008-01-17 @ 10:43:33

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0