Tränarutbildning

Hela dagen idag har jag varit i bispgården på tränarutbildning.
Första delen, avspark heter den.
Känns som det mesta som vi gick igenom var ganska självklart.
Jag och Lovisa verkar ju vara träningsgudar (haha), vi gör 
ju allt man ska gör + lite till :)


 

Nu jar jag nyss sett på en film, Fösoningen.
Den var bra ! Men hängde inte riktigt med på
alla franska i filmen, det var delar i filmen
där det pratades franska, (men jag hittade ingen undertext!!).
Men förstod nästan allt, så då blir man glad att
något sitter kvar sedan man gick i skolan.

I veckan jobbar jag 8-18 Mån-Tors och det innebär
att jag är ledig på fredagen!

Nu väntar sängen.

Imorgon fyller min Älskling år, 24.
Fan vad gammal vi börjar bli, skrämmande.

/M


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Marita. Det värmde oss /Lina och tån

2008-01-20 @ 22:26:09
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Hubbli

Grattis gamm-lars! :)

2008-01-21 @ 07:43:10

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0