strax middag

Just nu sitter och väntar på att middagen ska bli färdig. Jag ska få kok potatis och torsk med någon pesto röra! Det ska bli smarrigt!
Jag, Marita, Lina och Salka var ute på promenad. Lina har stickat färdigt mössan åt mig och den är as snygg!
Ska lägga in en bild sen.
I helgen har det inte blivit så mycket gjort. Har varit hos Lars & Marita och kollat på lite film.
I lördags gick jag och Mikke till badhuset för att bada och basta lite.
Kan Sandra och Mikke få jobb till veckan tack! Det skulle bli kanon det.

Nej nu vill jag äta julbord!
/S

Kommentarer
Postat av: Hubbli

Haha vadå då e vi jobbiga på nått vis? :P Nä men ja känner på mej att detta är veckan för mikke å mej! U got it höhöhö

2008-01-27 @ 18:19:33
Postat av: Lina

Ne men Leif då! Ja, han har drockit lite glögg!!

2008-01-27 @ 19:00:00
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0