Lång förmiddag

Blir sen lunch idag, märks att jag gått tidigt förut i veckan,
för den här förmiddagen var verkligen seg.
image700
Ikväll ska jag och Sara ut och springa av oss.
Det roliga är att hon är livrädd för att springa med mig.
Men Sara det är lugnt jag är inte så vältränad längre.
Sara hatar att gå och cykla med mig också.
När vi brukade cykla förut så cyklade jag alltid ifrån henne,
för jag cyklar alltid det snabbaste jag kan. Jag klarar inte av
att vara ute och "fincykla", eller nu på gamla dar kanske
jag klarar av det... haha.

/M


Kommentarer
Postat av: Backis

Hade totalt glömt bort att det var niomanna det var frågan om, trodde det var elva? Är inte så sugen på att spela med hammarstrandarna men stugutjejer har jag inget emot. Jag vill träna skiten ur mig på Stefans pestpass!!

2008-01-10 @ 12:33:11
URL: http://erikabackstrom.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0