laddar

Ikväll börjar Gossip girl på 5 kl 20.00. Det ska jag se.
Jag har inhandlat popcorn och cola.
Igår brände jag fast dom sista popcornen i kastrullen.
Vet inte riktigt vad som hände faktiskt, men det är tekniskt möjligt.
Imorgon blir det nog jobbet för min del. Jag måste även in till stan och hämta mina hyreslappar.
Idag fick jag en räkning från telia på 600 kr. Men vad vill dom?
Jag betalade en på 700 kr i nov. Jag fattar inget, måste nog ringa och kolla upp.
Sen ikväll blir det mera scrubs. har sett avsnitt 1-4 redan!
/S


Kommentarer
Postat av: Bästis

Me too har problem med telia..Får höga räkningar jämt fast allt typ är gratis. Enligt dom skickade jag 1500 sms på en månad (medan jag en månad skickade typ 300..hm tänk efter telia) men grattis! Tror dom inte att man har nåt bättre för sig eller..och inte går dom att prata med heller. Så ring och skäll på dom, det förtjänar de!

PyssPyss

2008-01-29 @ 20:07:49
Postat av: sara

ok bästis men då passar jag på att hälsa i från dig med! Jävla dum telia det här ska dom inte komma undan med!!

2008-01-29 @ 20:17:03

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0