Bilder från gårdagen


 På dagen var jag och Lars på Mörtis, där var det golf, curling fotbollstennis,
grillning. jag lyckades med samma bedrift som förra året, nämligen smälta
sulan på mina skor... Fy fan...
image624
Årets outfit, ballongkjolen som jag fick av Sara i julklapp och linnet har jag fått av Frida, det
kommer från Barca.



Som vanligt åt vi middag på pålan med Frida och hennes familj.
Jätte trevlig middag, och Frida tog och drog i sig ett antal snapsar.
Kanske 17 st eller nåt, sen var hon på G.
image629

Våran hemliga gäst anlände, Sandra.

Även Jonka och Mackan tittade förbi innan det bar av mot kalaset.



Sandra hade fixat fest i gamlabranstationen. Vi kom dit
lagom till tolvslaget. Mycket trevilg tillställning.

Alla bilder kan man hitta på facebook snart!

Testade fyrverkerifunktionen på kameran, den var ju riktigt bra!
image636

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0