45 dagar kvar

Imorgon är jag ledig och det ska bli så sköönt!
Jag ska kolla om jag hittar något trevligt på stan imorgon.
Och sen har jag städning utav trappuppgångar också.

Ikväll börjar Carolina Gynnings program! Det ska bli spännande.
Nästa vecka så börjar även en ny serie "Gossip girl" och den ska tydligen vara bra.
Skönt att det drar igång lite tv serier så att man har något att följa.

Vad blir det i helgen egentligen?
 Middag och/eller utgång?
Fredag / Lördag?
Stugun/stan?
Ingen utgång i stugun kanske men dock lite sällskapsspel!
/S


Kommentarer
Postat av: Hubbli

Ja jag som har koll på festligheterna då vet att anders föredrar fredag iaf. (han ska köra bil på sönda så en där lär ju åka på en å annan bot om de blir lörda:P) Ja sa till han att stugun el stan e upp till er stugubor så bring it on!

2008-01-15 @ 09:15:45
Postat av: Hubbli

Men hade du åsså pjata me anders ja lilla bumman.. Haha! Okej ja verkar iaf ska jobba till 4 på freda men efter de e ja jävlit flexibel! Midda e ju spik å ja slutar tidigt torsda så ja kan handla om vi kommer på nå bra så ja slipper ta nått beslut som kanske inte passar alla.. Men stugun eller stan, thats the question? Freda e väl oxå spik va?

2008-01-15 @ 11:43:34
Postat av: poop

ja, spik och spik.. jag ska ju dock käka middag klockan 15 ca med familjen för syrran tar ju examen.. men jag är ju inte vrång att äta två gånger.. en med er oxå såklart.. eller bara nån slags efterrätt, kanske nån frukt kanske nått bakat? :)

2008-01-15 @ 21:15:40

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0