stackars puppe

Min puppe kom hem idag och kunde inte stödja på foten. Han hade stukat den idag på träningen. Fan jag som hade fixat massa disk till honom. Försökte få honom till att sitta och diska men han gick inte med på det... Snacka om att göra vad som helst för att slippa disken. Men han kommer inte undan. Han får ta itu med det när han kan stödja på foten, diskberget fortsätter att växa...
Men jag var faktiskt gullig förut och diskade undan lite.

Vi kollade på filmen Juno nyss, den var bra.
Nu ska jag väl snart lägga mig så att jag är pigg imorgon.




image792

vi

image793
Tänker på dig snygging!

/M

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Det är skönt att se att du är dig lik. :)

2008-02-04 @ 07:29:42
Postat av: sara

test

2008-02-04 @ 08:26:54
Postat av: Helena

Fruktansvärt snygg bild sen då... haha

2008-02-04 @ 19:37:38

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0