seg

Jag har inte börjat städa än, drabbades av dödströtthet när jag kom hem.
Har iaf varit med mamma på affären och tvingat hon att laga korvstroganoff.
Sen har jag plockat ihop lite i köket och nu gömmer jag mig på mitt rum för snart kommer mamma vilja att jag ska göra en sallad. Och det är döden. Just nu är det jobbigaste som jag vet. Och speciellt när mamma säger åt mig -sara kan du hacka en sallad? Då kokar det uti blodet.

sandra hörde av sig med goda nyheter!
Och sen har anders faktiskt hört av sig idag också, då blev jag glad =)

Nej nu ska jag köra in en tops i örat, passade på att slänga ner en förpackning i shopping vagnen. I love tops! (fast inte sånna tops som luddar av sig eller har ett mjukt skaft) mm tops!
/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Men fy fan vad jag hatar mjuktopsa där..

2008-02-18 @ 21:15:17
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0