Nattens frågor

image863

Kommer det att vara någon sol? Kommer dom att komma till användning?
Vill ju inte ta med dom i onödan när dom kostade mig en hel del, tänk om dom skulle gå sönder.
Åh! Vilka problem man har.
Men har packat det mesta nu och känner mig ganska nöjd, har mkt plats kvar i väskan. Men förhoppningsvis är den fylld när jag kommer tillbaka.
Nu börjar ja få lite resfeber....

Jag har sådant kontrollbehov och det är jobbigt. Har nämligen bett Sara skriva ut alla papper och nu sitter jag och funderar på om hon har skrivit ut rätt. Men vill inte tjata på henne för då blir hon arg.
Men ska kontrollera det imorgon.
Men det känns som det flesta bitar har fallit på plats nu. Ska kolla upp en sak nu, hur länge Max i S-vall är öppet. Sara och Mikke tror ju stenhårt att det är öppet 02:00 på en torsdagkväll, jag tvivlar. Därför måste det kollas upp. Annars ska jag fixa lite fika!
Ja det var nattens funeringar.
Nu ska jag väl försöka sova lite också.
Sara glöm ej biljetterna :)


UPDATE
Ja, dom stänger kl 02. Hmm What to do?
image864



/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0