Hemma

Lång dag idag. Men det gick ganska snabbt då jag inte satt på twlwfon hela dagen. Skönt att komma ifrån en stund. Nu har jag och Lars precis gjort ett ryck här hemma och plockat lite. Så nu har jag äntligen kunnat börja med maten, blir kotletter i sweetchili cremefraisch och klyftpotatis.
Ska även baka en kaka sen som Lars ska ta med på jobbet imorgon, det blir favoriten, vitchokladmousse tårta med passionsfrukt. Mums! Hoppas att han sparar en smakbit till mig.

Snart är det helg igen, vet inte vad denna helg bjuder på , kanske lite sol om jag har tur!

image799

                                                           
Vinterdag i November 2007

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0