freitag !

Idag kom jag för sent på jobbet, Matti försov sig lite.
Nu har jag käkat min morgon macka och den var mycket god.
Baguette med philla, pastrami, avokado och paprika. Yummie!
Igår var jag och solade så jag är redface idag, som vanligt när jag har solat.
Men tanten brevid mig smackade även i över 100 kr i automaten. Hon skulle sola i 30 min. Haha det var en läderlapp vill jag lova.
Idag blir det lite bandy match och sen är det afterwork ikväll. Roligat att så många kommer hem i helgen Maria, helena, frida U name it !
/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var lars godis.. tror han har köpt de på ÖB haha

2008-02-15 @ 10:28:38
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Evelina

men vad har du för nån lyx macka????

2008-02-15 @ 10:29:07
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Hubbli

Bra sara bra! Men läderlapp! haha själv e ja vita katten! eller va heter de.. ja blek iaf..

2008-02-15 @ 14:25:48
Postat av: Hubbli

Ja de e ju bara ett stenkast! Känns som ja drar de kastet lite väl ofta bara.. Känns som de snart blir lite pinigt att ja e me på allt som händer.. Inte för att de e nå fel på er å stugun utan snarare kanske på mej! Haha Me loser! Vet ju att du pallar trycket man resten av byn, I do not know..

2008-02-15 @ 16:10:20

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0