Fredag

image802

Nu har vi nyss kommit hem efter en liten "sportrunda". Först gick vi till hockeyplan
och pratade lite med dom som var där och åkte. Jag sköt ett skott också, i mål
bör tilläggas. Sen gick vi till sporthallen där Sara och Mikke var. Dom spelade
pingis, jag och lars började spela lite badminton, sen lite fotbollstennis,
sen övergick vi till basket och vi avslutade med pingis. Kul, var länge
sedan jag gjorde något av det. Nu är det ju mest innebandy och löpning.

Min förkylning verkar försvinna! Yes, jag var ju säker på att jag skulle bli sjuk.
Men verkar som jag klarar mig. Imorgon blir det skidskytte, framför tvn.
Sen kanske en promenad i februarisolen, som kommer att visa sig
imorgon.
Nu tror jag att jag ska ta ett glas iskall cola och kanske se på film!

/M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Soft,soft Maritta! Jag och Mellis drack lite rötjut idag... Ska nog gå och sova nu! Ska ta en riktig härlig sovmorgon imorgon! :)
Puss och gonatt

2008-02-08 @ 23:28:42

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0