en vurpa

Själv är man uppe med tuppen idag! Det blev inte så sent för mig igår nere på nornan men det var mycket roligt. Och det kändes som om att det var mycket folk. På vägen hem så trodde lina att hon skulle kunna åka på min rygg tror jag. För hon kom och hoppade på mig i all världens fart så vi drog på en vurpa.
Jag fick en krossad höft och lina en mosad hand. Så kan det gå.
Nu ska jag kolla när skidskyttet börjar, fixa min styrktips kupong och lämna in, kanske fika på bageriet, spela pingis mm. återkommer senare.
/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kände lite smärta när jag vaknade imorse runt 7 snåret.. men nu är det inte så farligt längre..

2008-02-16 @ 11:34:00
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0