bokning

Sandra hade kollat på flygresor innan mig men inte hittat något bra.
Men kanske du kan fixa sara? Ja okej tyckte jag.
Så här har det gått. Mina sms till sandra.

1. Jag har hittat biljetter för 279 kr. Men det kanske inte finns någon bra tid för hemresan. Men dit 6 på morgonen 279 kr. Det blir väl ganska bra ? Hade du hittat billigare?
2.Hittade en hemresa för 636. ska kolla sas också
3. Okej hem med sas 255 kr. Det blir ju kanske bra?
4. Nej avgifter också 448 kr var. Hm och sämre tider tror jag.
5. Men va faan nu hittade jag billiga igen Hm
6. Men det är ju på morgonen som det är dyrt.
7. Men faan nu hittar jag båda billiga. Det är ju cp.
8. Okej nu säkert. Jag har hittat för 279 kr både för dit och hem. Ska vi boka?

Bra att jag skulle leta reda på flygbiljetter. Och till saken hör att sandra inte har svarat på ett enda sms.
/S

Kommentarer
Postat av: Hubbli

Nu har ja svarat på 1! Du vet en annan ha ju ett jobb å sköta :) Men well done sara, verry well done!

2008-02-04 @ 13:20:50
Postat av: Hubbli

Fan va folk jet va avis på oss! Vi har ju kul vi, lever livet å roars oss me mindre! De ni folks!

2008-02-04 @ 13:21:32
Postat av: Helena

hihihi sara du e fan hilerious

2008-02-04 @ 19:06:10

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0