blä

Jag sitter just nu på maritas rum och överväger om jag ska gå på toaletten.
Men jag orkar faktiskt inte. Har nyss sovit en sväng och det var sköönt.
faan vad jag måste pissa. men det är inte det värsta just nu utan det faktum att jag snart måste gå till marita känns väldigt jobbigt. Sen är jag hungrig också. Mamma hade lämnat någon slags matlåda som jag fick värma på men det var inte mycket att hänga i julgranen. Det mesta återfinnes just nu i papperskorgen. Vem vill ha uppvärmda potatis halvor? inte jag iaf. usch vad jag tycker synd om mig själv.
Jaha nu tar batteriet slut också
typiskt
/S


Kommentarer
Postat av: Lina

Micrade pärer är fan ingen höjdare. uppvärmda pärer över huvudtaget iof. tacka vet jag min höjdarkycklingwok.. den är kanon dagen efter.. eller uppstekt pannkis. Ah, nu blev jag hungrig

2008-02-04 @ 22:18:33
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0