Benkove

Var på pålan och hälsade på Mamma och Pappa en stund.

Pappa ropar på mig från tv rummet
-Marita, är du bra på det här du? (han kollar på singingbee)
-Nja, ganska men....
-Sara är duktig hon, (Pappa vill att jag ska bevisa att jag också kan)
-Jaha, ja alltså jag kan väl också, men sjunger ju inte så snyggt (gillar inte att sjunga när nån säger till)
-Sara kan ju många bitar hon... ( Jag detta bidrog till att jag sätter mig och river av några låtar, tror att han blev impad, tur att jag såg programmet i söndags )

Sen lämnar han ämnet och säger:
-Är det challaklamp?
-Va?
-Ja Challiklam
-Vem?
-Challaklapp ( här kommer jag på att det är Shirley Clamp han menar)
-Nej det är Hanna Hedlund

Slutsats: Sara är idolbarnet och Pappa kan inte säga Shirley Clamp

/M


Kommentarer
Postat av: Hubbli

Förstod direkt va benkoveja mena! Ja om nån e bra! Å särskillt på singingbee, music I know!! yeees!

2008-02-22 @ 19:29:21
Postat av: Helena

Jag tycker att det här var sjukt roligt att läsa.. du marita e en av de roligaste människorna jag känner faktiskt!!
Hoho!!
Och benkove.. vilken idol!

2008-02-23 @ 14:46:42
Postat av: Evelina

PMs mamma kom hem till mig en dag, jag stod och lagade mat. Melodifestivalen hade varit dagen innan så jag frågade vad hon tyckte. Då sa hon att hon tyckte Silly Clown va för himla bra. Höll på och garva ihjäl mig, fick vända mig om och försöka avbryta skratt attacken.

2010-07-16 @ 10:36:00
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0