....

Hjälpte Mamma med routern, lätt som en plätt. Det var inte ens routern det var fel på. Tur att man är teknisk.
Pappa blev dock lite ledsen när jag fick till internet, han menade på att Mamma sitter framför datorn hela tiden :)
Men han visade glatt upp 3 nya telefoner som han köpt, sen tvingade han Lars att ringa (han ville se om nrpresentatören fungerade, ja den gjorde det efter lite omkoppling)

Efter det har jag bara diskat, ätit och sett på tv. Korta kvällar när man jobbar sent. Ingen löpning idag alltså, men imorgon ska jag ut, för det har jag bestämt.

image840

snyggbild, haha, försöker bevisa att jag inte har sonnyläpp...
/M


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha.. du har ju sonnyläpp. Det är bara att acceptera (asseptera)

2008-02-20 @ 23:07:30
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0