Torsdag

Ja, idag är det sista dagen på min arbetsvecka. Annsofi ska komma och hälsa på mig idag, blir kul!

Igår bestämde jag och Lars att vi skulle laga mat var och en för sig, varför, jo han vill äta fiskbullar. Det ville inte jag så jag gjorde köttbullssallad istället.

Imorgon ska jag till staden och spendera mina sista slantar på julklappar. Kanske ska åka in på Lördag också , hjälpa Lars med lite klapp inköp.

Bjuppar på några bilder.


Jag och Frida vid ett risfält.


Här är en offringsskål. balineserna offrade ca 3 gånger om dagen, innan varje måltid. Så man lyckades kliva på några sådana. De låg nämligen alltid mitt i dörröppningar. Låg ofta blommor, ris, kakor i skålarna.


Vi tittar på ett tempel




/M


Kommentarer
Postat av: Helena

Nice pics lovely! Jag måste nog säga Jude Law alla kategorier över Pittan.. Någon som motsäger?! He´s hot....

Jag undrar nu över vilken kändiskille/tjej du inte skulle slämnga ur sängen för att äta godis!? Svara gärna på min blogg.. skadadihuvet.blogg.se

2008-12-11 @ 17:04:21
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0