Tisdag

Har nyss kommit hem från staden. Nu har jag kirrat allt inför julgranens hemkomst. Julgransfot, belysning, lite fler kulor och jag slog till på en matta också. F-n vad mysigt med en gran.
Hälsade på Lina en sväng och där var det full fart, ja när hon kom hem alltså. Fick ju först sitta ute och vänta på henne...!

Tråkiga nyheter för er som ska komma mot Stugun snart. Det är plusgrader ute och idag har det regnat, hoppas hoppas att snön får ligga kvar och att det trillar ned lite till.

Imorgon är det julkonsert i kyrkan jag ska försöka att släpa med mig Sara och Lars, är så mysigt att höra lite julmusik.

Nu ska jag nog sova snart, kanske slå in någon mer klapp.


Här lekte vi en rolig klapplek, blir nog den i år med. (julafton 07)

Mina balla kusiner



/m

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0