Tisdag

Verkar inte som att det fungerar så bra att publicera några inlägg, men gör ett försök iaf.
Igår låste vi vårat internet, såg att en snålgranne var inne och tjuvade. Så då tog vi tag i saken och låste.
Sen skulle jag och Lars ha en liten myskväll, vi skulle se på film jag var jätte mysig och somnade efter 10 minuter. Sedan sov jag till kvart över nio imorse... Varför är jag så trött!?

Jobbar ju sent i veckan och jobbar på lördag också. Det dumma med detta är att vi har julfest på fredag , inte så kul att jobba sent då och inte så skoj att jobba dagen efter. Men jag är hård så det ska gå bra.

Snart dags att börja köpa julklappar...!

/M

Kommentarer
Postat av: Åsa

Trött=Gravid kanske? ;)

2008-12-02 @ 14:17:17
Postat av: Marita

Fan vad du högg snabbt då :) hehe. Nej det tror jag inte..

2008-12-02 @ 14:27:47
URL: http://masaa.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0