tillbaka på jobbet

Tur att jag hade sovmorgon imorse, för det var tugnt att kliva upp.
På tisdag ska vi spela bingolotto, kanske vinna en miljon eller två. Jag ska leta fram min bilbingodutt som jag köpte i sommar. Frågan är hur många lotter jag klarar av ? 4 är väl att ta i. Jag och lina körde med 4 i somras men då hinner man inte prata och frågan är om det är värt det. Nu är det jobb idag och imorgon sen är jag lång ledig igen!
Idag ska jag också till tandis men jag har inte samma problem som marita jag ska bara dit på en vanlig undersökning.
Håll tummarna för noll håll!
/S

Kommentarer
Postat av: Frida

Men alltså såg ju att de ska vara nån jäkla gala i samband med Bingon! de ska vara vanligt hederligt. skit oxå. Men jajje..myskväll. med miljoner.

2008-12-29 @ 12:42:23

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0