Min helg

Så var ännu en helg slut, men den har varit jätte bra. I fredags umgicks jag med Annso, vi pratade gamla minnen och hann även med en nattpromenad. I lördags blev det en promenad med Helena, sedan spelade jag Helena, Sara och Maria lite tv spel, jag var bäst. Efter det var vi bjuden på tårta hos Sutta, så vi gick dit en sväng och blev bjuden på massa gott. Sedan var det dags för lite spel hos Sara med Maria och Helena. efter kanske 3 timmars spel blev det delad vinst mellan mig Maria och Helena (Sara kom sist).
Imorse blev jag väckt av helena, hon drog iväg med mig på en skoter tur, jag var livrädd och höll påatt flyga av tusen gånger, men det var skoj ändå.
Mamma och Pappa kom hit på en snabbvisit och fick lite tunnbröd! Tack!
Sedan avslutade jag helgen med 1,5 timmes snöpulsning med Helena, haha, jobbigt men trevligt. Det har nämligen snöat hur mkt som helst här!

Nu, film med puppe!

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0