Lördag

Sitter på jobbet och sliter, har faktiskt fått ett samtal!

Igår var det julfest på jobbet, skoj, men saknade lekarna :)
Kom hem en fuller till mig i natt, han hade tappat bort nycklar, mobil och kalsonger.
Men jag har återfunnit de 2 sistnämnda på jobbet ... !

Eftersom att jag inte har några bilder här på datorn från julfesten lägger jag upp några från Bali. Känner lite press att lägga ut bilder när man får reda på att det är så många som läser och tycker om att se bilder!

Så här är några bilder passar bra så här i juletid.


Eftersom att jag är hungrig bjuppar jag på en matbild !
På bilden här fridas mat, biff i kokosmjölk med en massa tillbehör.

Per och Jonas var nöjda med sin mat, köttet var hur gott som helst!


Här är vi på kutabeach, vågorna var riktigt stora här.


Fina grabbar med blommor bakom öronen.



/M

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Det gör det faktiskt nu när du säger det :) Men det är fel =) hihi! :)

2008-12-06 @ 13:19:12
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ser helt underbart ut faktiskt...jag är super hungrig nu..ska äta älgkött

2008-12-06 @ 19:11:01
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0