Kompatöntar

Namn:Maria
Aka: Prinsessan
Minnen med Maria: När vi var små började vi umgås efter att vi varit på semester tillsammans det var när jag gick i 2:an eller 3:an kanske. Efter det började vi umgås mer och mer. Och när vi väl umgicks var det varje dag i några veckor sedan hördes vi inte av på några månader för att sedan umgås i någon vecka igen. Vi var periodare med andra ord.
Vi brukade kasta kottar på bilar, engång bröt vi oss in i ett hus (Maria var sedan livrädd att huset skulle börja brinna). Sommaren när jag slutade nian började vi umgås mer, då jobbade vi tillsammmans på lamell, efter det satt vi ihop i några år. Sommaren 02 var våran sommar och den kommer jag alltiid att komma ihåg. Vi jobbade på dagaran och hade kul hela nätterna. 03 åkte vi till Rhodos tillsammans.
Idag: Umgås vi när Maria är hemma på besök och smsar och ringer varandra.


Namn: Helena
Aka: Bajsen
Minnen med Helena: Helena började jag inte umgås med förrän jag var gammsugga. Men har några minnen av henne från barndommen. Lekte ju med henne ibland när jag var hos Maria, hon var med och bröt sig in i huset bla. Men det jag kommer ihåg mest är att jag tyckte att hon var en cooltjej. När vi gick på mellanstadiet var det ju populärt att spela pingis, Helena kom till finalen och behövde låna ett racket, då fick hon låna utav mig... Haha, jag var skitmallig.
Vi blev bra kompisar sommaren 03, började med att vi delade på ett päron uppe på kompa. Efter det har vi hunnit med en hel del. Gjort upp en massa lömska planer , analyserat grabbar och haft roligt tillsammans.
Idag: Pratar vi mycket i telefon med varandra och hänger när hon tar sig upp till jämtland.


/M

Kommentarer
Postat av: Åsa

Marita - du verkar ju vara en riktig gangster du! Stenar hus och sen bryter dig in i ett annat...



Ha en riktigt G O D J U L Sara och Marita!!!

2008-12-23 @ 15:21:28
Postat av: Marita

Ja jag var en liten ligist, hehe, nej jag var snäll, men några bus har man ju gjort. God Jul till dig med!

2008-12-23 @ 17:40:56
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha.. aka bajsen! Du då lilla prutten! Fan vilken bra start p åen låååång vänskap. Och ännu längre kommer den bli! Puss

2008-12-26 @ 15:40:11

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0