Julen 08

Uppdatering från julen!

Julafton
jag och Lars övernattade på Pålan, fick gröt frukost av Mamma, sedan¨åkte vi till Maria för att få lite tårta. Efter det hem och Julbord. Farmor och Christine åt med oss. Efter det skjutsade jag iväg Lars och sedan bar det av mot Mörtis. Vi lekte klappleken och jag blev uten paket som vanligt. Jul tomten var en svår nöt att knäcka i år. Jag hade aldrig klarat av att lista ut det ensam, men fick reda på vem det var tillslut. Det roligaste var att farmor var mest nyfiken.
Fick massa fina klappar !




Mina Julklappar:
Mamma och Pappa: Glöggset, filt,snapsglas, 2 st påslakanset, pengar, 2 fotoalbum, ansiktscremer (som jag önskat mig), tomte, duk, höganäs bricka, handdukar (kanske glömt nåt här..!)
Sara: Klänning, smink borstar/penslar, träd från indiska
Lars: Jacka
Farmor: Tomte,handdukar,grytlappar
Christine:Pengar
Kusintomten (frida): Ett ihop plock med lite av varje, tex: ögonskugga, armband, trosor, tops m.m
Maria: Bh,trosa, body butter och en fin minnes bok som hon klistrat ihop med massa bilder på oss!
Annso: Halsband och Armband
Helena: Klänning
Pelle och Agneta: presentkort på skönhetscenter

Kommer bilder från juldagen senare.
Då blev det iaf utgång!

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0