Helgen

Har haft en kanon helg. Den började i i fredags med en teamfest. Jag och Sara hade förberett lite lekar, vi hade kommit på en rolig lek med bomullstussar, den blir det någon mer gång.
Efter lite lekar på jobbet gick vi till brois och åt en god middag , lite mer lek och massa prat. En riktigt lyckad kväll, nästan alla i teamet var med vilket var skoj!

På lördagen blev det en slappdag på dagen, men fick iaf  träffa Lina och Salken!
Kl 17 bar det av till Nornan för lite jobb på lamellfesten. Det var faktiskt kul att jobba, sen fick jag dessutom dansa lite. Det ryckte i benen hela kvällen, men jag gick inte och dansade kände mig lite för nykter. Sedan kom Dansnas (jonas) och bjöd upp mig och när jag väl kom upp på dansgolvet gick jag inte därifrån förrän Feejk slutade spela... Hehe.
Igår blev det inte heller mkt gjort, bara hemma och slappade.


/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0